Speciaalzaak Simon Lévelt Dordrecht viert 12,5-jarig jubileum

02 december 2021
Speciaalzaak Simon Lévelt Dordrecht viert 12,5-jarig jubileum

DORDRECHT - 1 december 2021 – 12,5 jaar geleden, op 1 juni 2009, opende Simon Lévelt Dordrecht haar deuren in het monumentale pand op de Voorstraat. Isaak Minderhoud begon hier als bedrijfsleider en nam het na 2,5 jaar van het familiebedrijf over. De speciaalzaak ligt midden in het historische centrum en je vindt er een zeer uitgebreid en steeds wisselend assortiment premium biologische koffie en thee. Vandaag viert de speciaalzaak haar 12,5-jarig jubileum, een mooi moment voor Simon Lévelt om bij stil te staan.

“Het leukste aan mijn werk vind ik klanten blij maken: natuurlijk met onze koffie, thee en espressomachines, maar ook met alle andere producten zoals theepotten, servies en heerlijke handgemaakte bonbons. Dit doe ik al jaren met heel veel plezier. Ik ben trots dat we al 12,5 jaar dé koffie- en theespeciaalzaak van Dordrecht zijn. We hebben veel kennis in huis en vinden het belangrijk dat onze klanten smaken vinden die bij ze passen. Ben je in de buurt, kom dan vooral bij ons langs”, aldus Isaak.

Over Simon Lévelt
Wij zijn dé speciaalzaak voor premium biologische koffie en thee. Wat ons kenmerkt is persoonlijke aandacht, beleving en vakmanschap. Sinds 1826 selecteren we met zorg voor mens en natuur de mooiste biologisch geteelde koffiebonen en theebladeren. Inmiddels telt ons assortiment meer dan 25 verschillende koffiesoorten en 150 theeën, die te koop zijn in 40 speciaalzaken in Nederland en België. Simon Lévelt keurt, brandt en mengt zelf om tot de hoogste kwaliteit te komen. Duurzaamheid staat op een prominente plek in alles wat we doen. Onze missie? Premium biologische koffie en thee toegankelijk maken voor iedereen.