Monday 20 September 2021

Alles over Dordrecht

Flat vol rook

25 juni 2009

DORDRECHT – Een pannetje met vlees dat te lang op het vuur heeft gestaan, heeft er woensdagavond 24 juni in een flat in de Frank van der Goesstraat voor gezorgd dat deze vol rook kwam te staan.

Een bewoner was terwijl het pannetje op het vuur stond in slaap gevallen. De brandweer kwam er aan te pas. Die controleerde de woning en ventileerde de flat. Na ventilatie konden alle bewoners weer terug hun huis in. Er raakte gelukkig niemand gewond.

Deel dit bericht met je vrienden!